Co jeść na redukcji? Co jeść by osiągnąć lepszy wyniki sportowe? Oto pytania, które miałem w głowie wybierając się po poradę do dietetyczki.

Z Agnieszką spotkałem się w jej drugim domu: Crossfit Avanport. Miejsce nowe ale już dość znane na trójmiejskiej mapie sportowej. Szczególne miejsce ma w sercach niektórych triathlonistów, którzy odwiedzili tamtejszy 3athlete bike center gdzie można nieźle ujechać się jadąc w grupie na rowerze… pod dachem. Jazdy na kole w ten sposób nie poćwiczymy ale można wykonać fajny trening w towarzystwie innych wariatów.

Pomysł na nagranie tego podcastu zrodził się z własnych problemów. Jak ktoś na mnie patrzy to absolutnie nie powie jakbym miał problem z tym, że ważę za dużo. Ale sport rządzi się innymi prawami i jak nawet na amatora triathlonowego, ważę za dużo. U Agi waga pokazała 88. Cel to 79-80. Pierwszy deadline to dzień dziecka – 1 czerwca. ;) Zobaczymy co do tego czasu „uda się” osiągnąć.

Miłego słuchania. :)

Podcast w wersji wideo:

W odcinku usłyszysz:

  • Kim jest mój gość?
  • O co wybrałem się do dietetyczki?
  • Różnice między dietą dla crossfitowca, a sportowca wytrzymałościowego.
  • Jak spalamy energię na treningach?
  • Kiedy jeść by mieć siłę na treningu?
  • Jak i kiedy ładować glikogen przed zawodami?
  • Historie o kanapowcach-Ironmanach. ;)
  • Wstęp do mojej diety.
  • Dlaczego jemy zbyt dużo kwasów Omega 6?
  • Jak zmieniały się wartości w pożywieniu na przestrzeni lat?
  • Dlaczego „zły” cholesterol nie jest zły?
  • Jakie źródła tłuszczy są faktycznie dobre?
  • Co jest po treningu i dlaczego tłuszcze są w tym przypadku złym pomysłem?
  • Dlaczego obecnie mamy problemy z produktami z glutenem?
  • Czy głodówka po treningu to dobry pomysł?
  • Co to jest fat caliper?
  • Co mają wspólnego zaawansowane wagi i zegarki z GPSem? ;)
  • Opinię Agnieszki o diecie wegańskiej.

Ciekawostki wymieniane w odcinku:

3 athlete bike center

3 athlete bike center

Podcast jest dostępny poprzez: