Ruszamy się przez cały rok jednak okres zimowy narzuca nam zmianę niektórych elementów treningu.

Biegamy, jeździmy, pływamy cały rok. Z pływaniem co prawda ograniczamy się tylko do pływalni (choć nie wszyscy jak słyszeliście ostatnio w podcaście) ale i w przypadku pływania należy bardziej dbać o ubranie w momencie wychodzenia z pływalni.

Deszcz, niska temperatura, śnieg – pogoda potrafi utrudnić nam wykonywanie jednostek treningowych ale (jak to zwykle bywa) wszystko da się pogodzić. W dzisiejszym podcaście rozmawiamy z Asią o tym jak przetrwać ;) okres zimowy nie spuszczając z tonu.

Miłego słuchania!

Wspominane w podcaście zdjęcie ;)

Joanna Skutkiewicz morsowanie

Podcast w wersji wideo:

Zapraszam do subskrybowania kanału YT.

W tym odcinku usłyszysz:

  • Czy jednostki treningowe zimą różnią się od tych przerabianych w lato?
  • W jaki sposób dbać o zdrowie podczas zimowych treningów?
  • Jak ważna jest drobna ochrona przed zimnem podczas zimy?
  • Ile pływa Asia zimą?
  • Jak elita sportowa dba o swoje zdrowie w czasie chłodu?
  • Różne podejścia do treningu na rowerze zimą.
  • Jakiego rodzaju treningi Asia robi na trenażerze?
  • MTB czy przełajówka – który rower wybrać (poza szosą) do zimowych treningów?
  • Jak rozwiązać problem treningu zakładkowego w zimę (trenażer -> bieg)?
  • Co zrobić by po trenażerze nie być mokrym?
  • O przejściu mentalnym z „nie ma złej pogody, są tylko złe charaktery” do „trzeba dbać o swoje zdrowie”
  • Kiedy Asia będzie wydłużać dystans? ;)
  • Co triathlonista robi zimą na siłowni? ;)
  • Crossfit i joga dla triathlonisty?
  • Czy wspomaganie regeneracji jest dobre?

Ciekawostki wymienione w odcinku:

Podcast jest dostępny poprzez:

5 KOMENTARZE

  1. Dobry podcast.
    Słuchałem już 2-gi czy 3-ci gdy rozmawiasz z Joanną i bardzo fajnie się tego słucha (nie wiem tylko co oznacza powiedzenie „jolo”, które Joanna używa, pomożesz i wytłumaszysz?).
    Pozdrawiam

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here