10 zimowych zasad

Oddychanie zimnym powietrzem przyspiesza utratę płynów i może prowadzić do odwodnienia. Zawsze bierz ze sobą wodę i pij małymi łykami podczas biegania i po jego zakończeniu. Jeśli wychodzisz na długo, pomyśl również o posiłku, na przykład w formie żelu energetycznego, glukozy czy suszonych owoców. Chodzi o dostarczanie małych porcji, ponieważ w trakcie biegania trawienie jest utrudnione

Krótko i mądrze. Zajrzyjcie do źródła i przeczytajcie. Zajmie to wam mniej niż 4 minuty. Podstawowa, a bardzo przydatna wiedza, aczkolwiek punkt 8 wiele osób obala argumentami, z którymi trudno się kłócić.

♦︎ ŹRÓDŁO ♦︎

Podobne artykuły…

Obóz oddechowo-biegowy u Pana Jagody

Obóz oddechowo-biegowy u Pana Jagody

W lutym miałem okazje uczestniczyć w obozie u Pana Jagody. Uczyliśmy się oddychać i biegać metodą POSE. Po więcej zapraszam na youtube’a.

Twój pierwszy triathlon i trening siłowy do triathlonu

Twój pierwszy triathlon i trening siłowy do triathlonu

Nagrałem kilka słów o książkach, które dostałem z wydawnictwa Buk Rower. Jeśli chcesz zdobyć jedną z nich zapraszam do pomocy Zosi na ironfactory.pl/zosia. Jeśli jest po 23 września to i tak zapraszam pod siepomaga.pl/zosia. Każde wsparcie się liczy! Poniżej znajdziesz materiał video o książkach oraz materiały dodatkowe, tj. wycinki z książki o ćwiczeniach siłowych. ćwiczenia do biegania […]

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *