#87: Organizacja zawodów triathlonowych oczami organizatorów Enea Bydgoszcz Triathlon

Jako startujący mamy swoje wyobrażenia czy wymagania odnośnie idealnej imprezy triathlonowej. Co wpływa na to, że zawody będą nam się podobały lub nie i jaki wpływ na nasze doświadczenia mają wcześniejsze kroki organizatora? O tym jak o i dziesiątkach innych tematów rozmawiam z organizatorami Enea Bydgoszcz Triathlon.

Play

Podcast w wersji wideo:

Zapraszam do subskrybowania kanału YT.

W tym odcinku usłyszysz:

  • geneza powstania Enea Bydgoszcz Triathlon
  • czym zajmowali się organizatorzy bydgoskiego triathlonu przed triathlonami ;)
  • różnice między zawodami Ironman a (dużymi) lokalnymi zawodami
  • skąd się wzięły w Polsce dystanse ¼ i ⅛ IM?
  • początki imprezy w Bydgoszczy oraz współpraca z miastem
  • organizacja w mieście vs w polu
  • koszty organizacji imprez triathlonowych
  • główne trudności w organizacji triathlonu w mieście
  • co robią organizatorzy dzień przed eventem? ;)
  • co jest wyznacznikiem dobrej imprezy triathlonowej?
  • jak i komu delegować zadania przy triathlonie?
  • zarządzanie kryzysowe na zawodach triathlonowych
  • czy gadżety z logo imprezy/sponsora są ważne?
  • jakie warunki muszą spełnić dobre imprezy triathlonowe?
  • co trzeba wziąć pod uwagę projektując trasę zawodów?
  • jak wygląda drzewko firmy organizującej event oraz ile osób jest zaangażowanych w bydgoski triathlon
  • jak pokazać wartość imprezy sportowej dla miasta?
  • działanie organizatora imprezy masowej w trakcie pandemii COVID

Ciekawostki wymienione w odcinku:

Zasubskrybuj ten podcast:

Podobne artykuły…

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *